אנחת רווחה: הושג פתרון למשבר החשמל בקברו של רבי נחמן

נתי קאליש No Comments on אנחת רווחה: הושג פתרון למשבר החשמל בקברו של רבי נחמן

המלחמה בין רוסיה לאוקראינה בשיאה, ולאחר התקפות מאסיביות מצידה של רוסיה על תחנות כח, באוקראינה מתמודדים עם הפסקות חשמל תכופות. למרבה השמחה, היום הודיע יו"ר איחוד ברסלב באומן כי הושג פתרון למשבר החשמל בקברו של רבי נחמן

צילום: איחוד ברסלב באומן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשלהי חודש תשרי החלו הרוסים בהתקפות מאסיביות ברחבי אוקראינה, כאשר הם מכוונים לפגוע ולהזיק לאתרים ומתקני תשתית חיוניים כגון תחנות לייצור חשמל, מתקני שאיבה, מכוני טיהור שפכים ומתקנים סלולריים.

מאז תחילת הפגיעות במתקנים החיוניים בכל אזורי אוקראינה נאלצים להתמודד עם הקצבות חשמל, תושבי אומן מספרים כי בשבועות האחרונים ברוב שעות היממה אין אספקת חשמל סדירה.

מיד עם תחילת משבר החשמל והחימום, החל יו"ר איחוד ברסלב באומן, הרב נתן בן נון בפעילות ענפה בניסיון נואש לרכוש גנרטור ומערכת הסקה מתאימים עבור מתחם קברו של רבי נחמן מברסלב.

באיחוד ברסלב נמצאים בעיצומו של מרוץ אינטנסיבי נגד הזמן במטרה להספיק ולהתקין את מערכות ההסקה וגנרטור תעשייתי שיספקו את צריכת החשמל והחימום הנדרשים במהלך חודשי החורף הקרים במתחם ציון רבי נחמן מברסלב.

בימים אלו החלו בהתקנת מערכת חימום מרכזית במתחם הקבר, כמו כן גנרטור ייעודי הוזמן מחו"ל ויגיע בימים הקרובים לציון רבינו באומן.

נציין, כי בכל שנה נוהגים המונים מחסידי ברסלב מרחבי הארץ והעולם להגיע לאומן לשבת חנוכה. גם השנה בצל המלחמה, יש רבים שמתכננים לעשות את הדרך ממדינות סמוכות.

צפו בתיעודים:

video
play-sharp-fill



0 תגובות